zondag 26 april 2015

Beze -Dijon 24,9km. 24 april 2015

ALS JE EEN GROENE TWIJG IN JE HART ♥ BEWAARD
ZAL OP EEN DAG EEN ZANGVOGEL JE OPZOEKEN.

Beze verlaten met de zon, GPS leidt mij naar een pad in het bos en dan moet ik de
richting volgen van het kompas die mij na ongeveer 600m op een ander pad brengt.
Midden de bramen en droge takken zag ik ze plots staan,de meiklokjes, fantastisch daar waar geen
mens komt die te vinden.
Ik dacht dat ik Bourgogne juist maar 🍷 wijngaarden ging zien maar voor Dijon bossen en veldwegen .
Zo ben ik dan aangekomen waar Abraham de mosterd vandaan haalde ,Dijon.
Even recapituleren ,vertrokken in Oost -Vlaanderen >Hainaut >Namur >Luxembourg (Ardennen ).
Frankrijk >Ardennes 08>la Meuse 55>Haute -Marne 52>Cote d'Or 21,morgen op weg naar
Nuits-Saint-Georges .Tot dan,groetjes Jipi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten