donderdag 23 april 2015

Vaux sous Aubigny -Beze 26,3km

OP VELE WEGEN KUN JE JEZELF KWIJTRAKEN
ALLEEN OP DIE VAN JOU VIND JE JEZELF.

Na 300m stappen was ik reeds op de "voie romaine ",bijna 20km langs paden en bos, geen
levende mens te zien,stilte was hetgeen mij omringde en het gezang van de vogels.
In Beze, een pittoresk (Fanny) dorpje met grot (alleen de weekend open) en de rivier Beze waar de oorsprong
begint. Door de grotten die hoger gelegen zijn stroomt het water naar een bron en daar begint het.
Indrukwekkend om te zien hoeveel water er daar plotseling bovenkomt.
Ook tijdens het stappen een veld gezien waar men Cassis kweekt voor de befaamde Kir te maken.
Morgen naar Dijon, ik ruik de mosterd al.Groetjes Jipi

2 opmerkingen:

  1. hallo man alles kits? ik kreeg je blog van Fanny en merk dat je het goed stelt, ik kon het mij ook niet anders voorstellen. Stel het goed en doe zo verder. Tot de volgende keer. Albert Hantson

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo JP. Met veel plezier eindelijk uw reisverhalen kunnen lezen. Nadat ik terug kwam van ZAfrika ben ik bijna dagelijks bij mijn dochter in Antwerpen gaan helpen(zij is aan het verbouwen),tussendoor nog 2 halve dagen in de week gaan werken en huishouden doen. De dagen vliegen zo voorbij,had ook geen tijd om iets op de pc te oefenen. Ik hoop dat je verde van je reis geniet,ga je blijven vogen nu. Veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen