woensdag 8 april 2015

Courcelles -Malonne 36,1 km


Het verslag van gisteren kon niet verstuurd worden,daarom moet ik het nu herschrijven. 
In Courcelles bij Kevin (zoon)overnacht, naar Gosselies langs het vliegveld richting Jemeppe S Sambre. Stilaan begint het klimwerk, dus gaan we de Ardennen binnen. Om10u30 telefoontje naar gite in Soye om te verwittigen dat 
ik er rond 15u zal zijn.
De gitegastvrouw zei doodleuk dat ze vandaag gesloten waren,ik weet haar erop dat ik reeds 2 maand geleden had opgebeld. Daarop vroeg ik haar "en nu "waarop ze de telefoon toelegde. Dan maar iets anders zoeken en gevonden maar ook wel een kleine 10 km verder. Aangekomen om17u20 en bij zeer sympathieke mensen 
geland in gite de la ferme. Nog een lekker streekbiertje gedronken genaamd Malonne blond samen met de uitbaters. Een beetje eten en gaan slapen. 
Tot de volgende.  Groetjes J-P





Geen opmerkingen:

Een reactie posten