dinsdag 14 april 2015

Bouillon -Sedan 25 km

"Elke stap brengt mij dichter bij het einddoel "
Ja,er was plaats,met 4 op kamer, een Chinees die aan de unif van Leuven
is en twee Vlamingen. De laatste twee niet gezien maar wel horen toekomen
om 1u30. De Chinees kende de camino van Santiago en nam een foto van
mijn rugzak met schelp, was dolgelukkig en wou later dit ook eens doen.
s'Avonds macaroni met hesp en kaas, kwestie van trage suikers op te slaan.
20u45 in bed, om 6u30 ontbijt en een half uurtje later op weg.
In Bure temidden van een bos de grens overstapt, Frankrijk zal nu voor een
tweetal maanden mijn thuisland worden. Wat hou ik van dit land en zijn bewoners.
Juist voor het binnenkomen van Sedan was er een brocante aan de gang, wat ze
allemaal verkopen, tot zelfs onderbroeken en bh's.Heb er geen gekocht, had alles
mee in mijn rugzak en volk dat daar was.
Iets buiten Sedan een hotelketen gevonden en daar overnacht. Zo weer een dag
voorbij en ik doe voort.     Groetjes Jipi

1 opmerking:

  1. Dag J.P. Ik zou bij God niet weten wat jij met een BH zou doen. Je maakt mij ongerust!

    BeantwoordenVerwijderen