donderdag 28 mei 2015

Durfort-Lacapelette --Auvillar. 35,3 km. 24 mei 2015

Het is mij opgevallen dat ik in een streek stap met veel fruitteelt, na de vraag te hebben gesteld zijn het vooral 🍑 perziken, pruimen, mirabellen
en huisdruif (geen wijndruif) die men hier teelt, ook veel krieken. In Moissac waar het braderie was kreeg ik even buiten het
centrum een fles 🍶 limonade van een koppel die bezig was hen boodschappen uit te laden, wou mij ook nog een doosje
sardienen geven maar had in mijn rugzak reeds tonijn en makreel zitten.
Langs het kanaal de ene kant en de Garonne de andere kant gestapt
In Auvillar s' avonds samen met de andere pelgrims gegeten, het was de 🎂 verjaardag van Gerard en die trakteerde met
een fles wijn. Hij en zijn vrouw 👩 Yvette waren van Dyon afkomstig maar zijn begonnen In Cahors met hun tocht.
Speciale chambre d'hote waar in de eetzaal alles,tafel, stoelen, piano,biljart enz omgekeerd aan de plafond hing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten