maandag 18 mei 2015

Golinhac --Prayssac 32,2 km. 16 mei 2015

In de gite van Golinhac was er in de eetzaal een open haard, aan de ontvangst gevraagd of ik deze mocht aanmaken, het
antwoord was positief, dus het vuur aangestoken om de kleren te drogen, iedereen tevreden met het initiatief van "le Belge".
's Nachts om 03u opgestaan, er was nog vuur en heb nog wat hout bijgedaan, alles droog s'morgens en iedereen blij.
Naar Prayssac, voor 2,5km meer dan 1u gestapt, steil met rotsblokken, bijna niet te doen, toch boven geraakt.
In Prayssac aangekomen kom ik tot de conclusie dat ik heb gereserveerd in een ander Departement, maar met dezelfde dorpsnaam.
Gelukkig was er een Jean -Luc daar, die had een opstardende gite en slaping waar ik kon slapen, de prijs was donativo, d. w. z.
ge geeft wat ge wilt. Zeer katholieke man waarmee ik nog een tijdje meegebabbeld heb.
s' Avonds bezoek van de Franse koppels, maar dit verhaal is voor morgen.
Slaapwel Jipi

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jen Pierre,
    naar ik kan zien ben je al een heel eind opgeschoten.
    Hier in Ronse zijn de cursisten van leerpunt al en beetje uitgedund. Gisteren waren we met 6 leerlingen. Daarom, tot over een paar weken.
    Hou je goed , José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de kaap van 1400 km overschreden,hoop jullie in juli te mogen ontmoeten elkaar

    BeantwoordenVerwijderen