dinsdag 5 mei 2015

Tassin le Demi -Lune --- St -Andeol -le -Chateau 28,4km. 4 mei 2015

ALS JE GEEST NIET BENEVELD IS DOOR FUTILITEITEN,
IS DIT DE MOOISTE TIJD VAN JE LEVEN.

Gewacht tot 09u00, en ja internet had gelijk, het stopte met regenen en 15min later was bibi
aan t'stappen. Langs een "voie romaine ",ze hebben er hier precies veel liggen, en wat departementale
wegen zie ik in de verte de Alpen, deze moet ik eenmaal St Etienne voorbij voor een stuk omhoog lopen, naar zo'n
1500 tot 1600 meter tot in de Puy en Velay. In de gite "les Arches "was er geen avondeten te krijgen en de dorpswinkel was in verlof.
De onthaalbediende moest zijn zoontje van school afhalen in een dorp en heeft mij meegenomen en afgezet aan een supermarkt,
heb mijn inkopen gedaan en terug opgehaald door Marc (zo heette die man).
Spaghetti bolognaise en hamburgers op het menu, spijtig genoeg geen internet.
Saluutjes. jipi

2 opmerkingen:

  1. Dag J-P. Volgens mij bent u mij bent u bijna aan het meest zuidelijke punt gekomen in Frankrijk. Lyon voorbij. Prachtig. U hebt reed goed doorgestapt. Geniet er van. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo JP,
    Hoe verloopt de tocht voor jou? Hier heb je alvast de groeten van de mensen uit de computercursus.

    BeantwoordenVerwijderen