donderdag 28 mei 2015

Eauze -- Lanne Soubiran 29 km. 28 mei 2015

Met blauwe hemel de natuur in maar na enkele km te hebben gestapt mistig. Terug veel wijngaarden, ben nu in de streek van
Gascogne waar de Floc de Gascogne en de Armagnac wordt geproduceerd. Tegen elf uur de mist weg en blauwe lucht. In Nogaro
gestopt om een beetje te eten,een cola en dan een pintje te drinken. Nog acht km afstand en ben in de gite.
Deze gite is door een Belgische mevrouw uitgebaat afkomstig uit Wallonie, de kant van Verviers.
Daar ik hier internet heb in de tuin op het terras profiteer ik om mijn blog in het zonnetje op orde te zetten, was
zoet voor drie uur, heb nu gedaan en ga me douchen dat ik wat proper ben voor het avondeten om ⏰ 19 uur
Tot later en veel leesgenot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten