dinsdag 2 juni 2015

Lanne -Soubiran ---Aire -sur -Audour 20,2 km. 29 mei 2015

Bij Marinette want zo heette de Belgische gitemadam gezellig buiten ons avondmaal genuttigd, de gewoonte hier
is dat men steeds om 19.30u begint te eten 🍲, waren met vier pelgrims, Birgit en Anette uit Duitsland, Arnaud uit Frankrijk
en ik. Heel mooi huis en slaapkamers. s' Morgens ontbijt met Luikse siroop ik kende het maar de andere hadden er nog
nooit van gehoord. Slechts iets meer dan twintig km omdat de afstand te groot was om wat km meer te doen. Twee ✌ km
voor Aire -sur -l' Adour zit Philip samen met Sylvain op een terrasje en vraagt mij of ik iets drink, ja, dat moet ge mij geen twee keer
vragen. Sylvain is Quebecqien en samen zijn we daar wat blijven plakken. De laatste twee km samen gestapt, er was onweer
in de verte maar was niet voor ons en ook niet daarna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten