zondag 28 juni 2015

Ribadesella --Colunga 22,5km. 25 juni 2015


Deze morgen afscheid genomen van Gerard en Christian na gisteravond nog een pelgrimsmenu te hebben gegeten samen, ook Hugo de man
uit Temse was er. Na alles nog wat op orde te hebben gezet, schotels afwassen en afdrogen, om 08u00 ook op weg. Onderweg Hugo ingehaald
en enkele km samen gestapt. Terug langs de kust met prachtige natuur en wandelpaden, kom in Colunga aan en wie zit daar op een terras
jawel,de twee Franse vrienden, nog eentje samen gedronken en met de belofte eens bij hun te gaan als ik in de omgeving van hun verblijfplaats ben.
Met al de adressen die ik ondertussen heb gekregen kan ik een gratis vakantie beginnen in Frankrijk. Video gemaakt langs de kust en heeft nogal succes
bij mijn fb volgers. Ik ben in Colunga gebleven waar iets later ook Hugo aankwam, adres gegeven van de slaapplaats en heeft er ook overnacht.
Zo zie je pelgrims helpen elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten