woensdag 24 juni 2015

Poo --Ribadesella 31,6km. 24 juni 2015

Na ontbijt met spek en roerei, Gerard, Christian en ik naar onze volgend doel, Ribadesella, een lange tocht waarvan we terug een stuk langs
de kust moesten lopen 🚶. Zeer warm weer en weinig schaduw, liepen bijna de ganse tijd in de felle zon, veel pelgrims gezien die
rode armen en benen hadden, zullen deze nacht niet veel moeten slapen 💤.Om 14u45 aanwezig in onze slaapgelegenheid, mijn twee
medestappers waren blij dat we er waren, hebben last van blaren en zijn een uur bezig geweest om zich te verzorgen. Gelukkig heb ik
daar geen last van en ben er van gespaard gebleven tijdens mijn ganse tocht. Vanaf morgen heb ik besloten het wat kalmer aan te doen,
25km per dag, anders kom ik te vroeg aan in Santiago, de Fransen gaan voor 35km, zal dus terug alleen op stap moeten maar zoals jullie al opgemerkt
zullen hebben is men op de camino nooit alleen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten