dinsdag 16 juni 2015

Gernika -(Lezama) --Bilbao 37,8km. 15 juni 2015

Het waren geen bommen maar grote regendruppels die ons martelden, ik naar Lezama, was daar om 12u00, nat tot op mijn onderbroekje na,
(gelukkig maar, ge zoudt wel slechte gedachten krijgen) in Lezama Albergua maar open om 16u00, had geen zin om vier uur in mijn natte kledij
te zitten wachten, op zoek naar een Hostal, volzet, dan maar beslist om tot Bilbao (bijna 38km in totaal) te stappen. In Bilbao hostal van twee jaar
geleden terug genomen, en mij een kwartier onder een heel warme douche gesteld, daarna bij de Chinees om te eten.
Morgen vrije dag om Bilbao te bezoeken. Mijn tweede paar schoenen zijn ook aangekocht, de rubber van mijn schoenen plakken zowat in gans Frankrijk
en Spanje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten