zaterdag 13 juni 2015

San-Sebastian --Zarautz 21,8km. 11 juni 2015


Deze morgen in jeugdherberg pelgrimsvrouw van Lier kwam mij gedag zeggen, had gezien dat ik uit Belgie was aan het
vlaggetje van het Vlaams Compostella genootschap die aan mijn rugzak bevestigd is. Na bijna 22km en met regen gestopt,
had spierpijn in de benen en het ging niet goed vandaag, er zijn zo van die dagen, had ook slecht geslapen. Om bijna middernacht
kwamen nog twee jonge kerels op de kamer,lichten aan, luid tegen elkaar spreken, allez iedereen was wakker door de twee heren.
Een van die twee sliep op het bed boven mij.
In Zarautz aangekomen naar de jeugdherberg, was kompleet zij de jongedame aan de balie, haalde mijn kaart als lid van de jeugdherbergen
boven en plots was er wel plaats. Kreeg kamer voor vijf personen, was er gans alleen,zag andere pelgrims binnenkomen zonder kaart
kregen de raad een andere slaping te zoeken daar alles volzet was Om 20u30 avondeten was er alleen met zo'n 100 tal schoolkinderen
en hun leraars, een lawaai van jewelste. Chapeau voor de juffrouwen en begeleiders. Lag gelukkig de gans andere kant van het gebouw
en kon zo rustig slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten