zondag 28 juni 2015

Colunga -- Villa Viciosa 19,1km. 26 juni 2015

Een desayunua (ontbijt) in de bar en op weg voor de kortste tocht op mijn camino. Door slechte wegbewijzering op de weg belandt waar gelukkig geen of weinig verkeer was. Enkele km voor Villa Viciosa terug op de pelgrimsroute en zo tot aan mijn slaapplaats van 2013 gestapt. Nog steeds dezelfde uitbater
en de prijs evenzo, 18euro met ontbijt.Na een stortbad naar bar om een pintje met een boccadilla (broodje) te kopen,zat daar een Spanjaard die in het Engels
begon te praten tegen mij, na een tijdje wilde hij mij als bewondering voor hetgeen ik al gestapt had 5 gram marihuana geven, heb hem bedankt en gezegd dat ik niet rookte,heb dan maar snel de biezen gepakt anders zat ik misschien nu in de bak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten