maandag 13 juli 2015

Arzua --- Santiago de Compostela 41,5 km. 11 juli 2015

Om 04u30 opgestaan en om 05u30 op weg, onderweg een croissant en koffie genomen en rond 14uur stond ik in de file te wachten om mijn Compostela in ontvangst te nemen, wie staat er zo'n twintigtal man achter mij, juist, Dirk en de drie Nederlanders, spreken af om samen iets te drinken rechtover het Compostelabureau. Had mijn hostal al geboekt en vroegen mij of er nog plaats zou zijn,ik met een van de drie Nederlanders naar de receptie en ja er waren nog vier kamers vrij, dus waren wij met zijn vijven in hetzelfde hostal. Tijdens het wachten op mijn Compostela had ik ook gebeld naar Gerard en Christian, de twee Fransen,die zijn dan gekomen en nodigden mij uit om s'avonds samen te gaan eten, zo gezegd zo gedaan, beide heren hebben mijn souper betaald ik mocht mijn centen niet bovenhalen, na het eten nog een wijntje gedronken en afscheid genomen van elkaar want s'anderendaags vroeg vertrokken zij terug naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten