woensdag 22 juli 2015

Negreira --Olveiroa 35,8 km. 16 juli 2015

De tweede etappe gaat naar Olveiroa voor een groot deel langs landweggetjes en bospaden maar ook over wat asfalt hetgeen nogal vermoeiend is,ik kon ook de tocht halveren door in Vilasario in de gemeentelijke herberg, (nogal primitief) te overnachten, maar besliste door te gaan tot in Olveiroa in pension As Pias waar ik ook in 2013 sliep. Had nog een foto 📷 op mijn tabled staan van de uitbater met zijn dochtertje die toen nog geen twee jaar was, kreeg e-mail adres heb die doorgestuurd, wat was die man gelukkig,wat een kleinigheid kan teweegbrengen. Moest mijn ontbijt s'anderendaags niet betalen. Na Vilasario naar Santa Marina waar ik een "café con leche grande "bij Antelo dronk,het stuk na Santa Marina was niet al te best bewegwijzerd maar wel mooi landschap met een magnifiek uitzicht op een groot stuwmeer, "Embalse de Ferrenza "genaamd,terug een oude horreos volledig uit oude stenen gebouwd,foto's staan op fb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten